zondag 16 februari 2014

Een schrijfsel voor jou...

Voor Belleke♥

Hey meid,
Weet je nog, die ene dag...
Je sprak over licht en donker,
noemde het leven een wonder.
En toch, toch rijpte bij jou de gedachte 
om deze ondraaglijke pijn voor altijd te verzachten.

Je zei:
Ik heb zoveel gegeven,
mijn hart, mijn ziel, mijn leven.
Dit is mijn keuze,
Ik heb dit zo gewild.
Geen pil op aarde had 
deze honger naar vrede gestild.

De duisternis viel
'k hield me sterk voor 2 
want zonder jou was ik geen 1.
Ik was verward, 
het knaagde stukken uit mijn hart.
En 's nachts toen ik me stilletjes
aan je beslissing overgaf, 
zong ik Bram en Herman op z'n hardst.
Nooit zal ik je vergeten, 
Nooit zal ik jouw beslissing tegenspreken.
Bedankt, 
je hebt me oneindig veel gegeven.
Liefs ikke x
©Raes Anja







5 opmerkingen:

Unknown zei

... meer kan ik hier niet op zeggen ...

Anoniem zei

zo mooi geschreven Anjaatje! <3
mama beer

Anoniem zei

Тhis website ѡas... how doo you say it? Relevant!!
Finally I have found something whіch ɦelped me. Thankѕ a lot!


Takke a look at my weblog; learn Spanish quickly how to speak in english fluently

Anoniem zei

It's wonderful that yyou are getting thoughhts from tbis post as well as
from our dialogue made here.

my web site: quick and easy way to learn Spanish by geetika

Anoniem zei

Keep on writing, great job!

Visit my webpage ... 2010 halloween events ()

Verlangend...

Jij stoere bast  zonder neiging voor 2 laat me vol verlangen staan. Ik, de dwaas  die steeds  tot het gevoel  en de verbeelding praat, schre...